Monday, May 4, 2009

ke hadapan Encik Syazwan bin Ramlan

encik,
dengan ini saya memohon maaf kerana tidak mampu bangun ketika anda mengejutkan saya di mamak beberapa hari yang lalu.

sesungguhnya saya teramat la penat sehingga tidak mampu membuka mata mahu pun mengeluarkan kata kata yang koheren (thats coherent in malay no?).

maaf kerana kamu bersungguh sungguh menggoyangkan kaki saya dan merasuah saya dengan teh tarik suam segelas tapi saya tidak berlakon. saya memang 3/4 mati ketika itu.

saya berjanji akan membalas budi anda di lain hari.

sekian terima kasih.

p/s: maaf juga ditujukan kepada cik yaya dan cik shasha kerana mencuba dgn penuh gigih untuk mengejutkan saya di pagi hari. maaf, katil saya gusang. :P

6 comments:

farhazoeLa said...

tuhh la tasha, kalau tido memang x ingat dunie.. haha.
hey link la 2 me. ive linked u~

Igniz said...

nasib baik cik tasha xde bulu kaki..
seriously, cabut bulu kaki merupakan satu teknik kejutan yg paling berkesan...XD

Merissa K. said...

farhahehe. tu la pasal! tidur mcm kayu balak! :P

nanti i link u k? kat office ni tak blh nak buat. tsk. semua access diorg nak limit kan. :(

Ignizrasanya kalau diorg dah cabut semua kasi licin pun saya tak bgn lagi kot. haha

rushahidi said...

sian wan.hahaha =P

Merissa K. said...

yess exactly kesian wan.

penat dia kejut. i tak bgn bgn. XD

s h a g o o said...

maaf diterima. =) kerana anda membuat saya ketawa. haha.