Wednesday, September 30, 2009

mahu letak gambar raya dengan kawan2 tapi kawan2 tak bagi lagi gambar2 gembira. hint hint.

a few nights back,
i had a massive raya rendezvous with my lovers
(tipu je ni. saya loyal ok. lovers adalah kawan2 cinta hati *ayat cover*)

from one house to another
dari melantak macam tak pernah jumpa roti jala sebelum ni,
to bersila dalam bulatan dekat living room sambil mengutuk orang2 yang tak best (bulan puasa dah habis, all the more reason to lash out heheh),
to main Dance Dance Revolution
dan berdance dance revolution for real ;)

The whole day was phenomenal.
I met Alisha, a childhood friend (high school, blh la kot kira childhood kan. hehe) yang zomg! lama gila tak jumpa!!
I met Bo (whose size of hair is starting to scare me) who forced me to be on camera.

Free food
Free drinks
Reunion with friends.
What more could i ask for?
(oh ada. nak gambar raya please!)

No comments: